РазширеноТърсене

Общи условия

 

Политика за таксуване на щети

Прилага се при наеми в следните държави: Германия, Франция, Великобритания, Италия, Португалия, Испания, Белгия. 
За повече информация относно политиката за таксуване на щети в други държави, моля запознайте се с Общите условия на тези държави.
 
Какво ще се случи, ако причините щета на автомобила, който сте наели? 
 
Според нашия опит наемателите карат внимателно и не се случват много инциденти. Затова случаите с щета на автомобила са по-скоро изключение отколкото правило. Но е важно да знаете как ще таксуваме евентуални щети.
 
Europcar прие ясна политика за таксуване на щети, за да обясни как ще фактурираме всяка щета, която евентуално е възможно да направите на автомобила по време на наема Ви. За пълната версия на тази политика, моля вижте нашите Общи условия.
 
Възможно е да не сте напълно отговорни
 
Моля имайте предвид, че според вида застрахователно покритие, което сте избрали за наема си, може да не е необходимо да плащате за щетата или може да сте само частично отговорни. Вижте Застраховки & Покрития раздела в Общите условия на Europcar.

1. Щети, открити във Ваше присъствие при връщане на автомобила

Ако откриете щета в присъствието на служител на Europcar при връщане на автомобила, можете да признаете щетата, като подпишете Декларацията за връщане на автомобила. След това Europcar ще Ви предостави фактура, която описва разходите за ремонт плюс административната такса, които ще бъдете таксувани. 
 
Разходите за ремонт са различни в зависимост от вида на щетата:
→ Лека щета, незначителна щета, която не засяга безопасното шофиране на автомобила, като драскотини; малки люспи на предното стъкло, драскотини на броните: Таксуването се прави на базата на ценовата листа, която е налична във всеки Europcar офис.
→ Съществени щети, които влошават употребата на автомобила и изискват временното му имобилизиране, например щета по каросерията. Този вид щета ще бъде оценена от независим експерт и таксувана според доклада на експерта или според оценка на разходите, направена от независим автосервиз.
 
Ако оспорите щетите и решите да не подписвате декларацията за връщане на автомобила, Europcar ще приложи процедурата, описана по-долу (вижте раздел 2).

2. Щети открити, след като наемът е приключил и Вие сте си заминали

(Например, върнали сте автомобила в извънработно време)
 
Ако служител на Europcar открие щета, когато проверява автомобила, след като Вашият наем е приключил и сте си заминали, Europcar ще Ви изпрати следните документи:
- Декларация за връщане на автомобила с описани всички открити щети
- Снимки на щетите
- Оценка на разходите за ремонт, която варира според вида щета (вижте по-горе) плюс административна такса.
 
Ако искате да оспорите щетата или разходите по ремонта, трябва да се свържете с нас по имейл или с писмо в срок от 14 дни, след като сме Ви изпратили документите. В края на 14-дневния период, Europcar ще Ви фактурира за разходите по ремонта и административната такса.

3. Искове

Ако искате да оспорите фактурата Ви за щета, можете да изпратите иск до нашия отдел за Връзки с клиенти ecicustomerservice@europcar.com.  
Също така можете да подадете иск до European Car Rental Conciliation Service (ECRCS)  (http://www.ecrcs.eu/).
 
Принтирай

За Резервации + 359 (0)700 18 688

За вашата резервация
Бизнес център
Europcar Mobility Group
Автомобили за продажба
Правна информация
Контакти

Същото смарт приложение. Повече мобилност.

Свалете Europcar мобилното приложение за iPhone, iPad и Android сега!

За нас Карта на сайта Локации Въпроси и отговори относно лизинг и коли под наем Пътна помощ Вашето мнение Политика за бисквитки Оперативни програми

© Europcar Bulgaria 2024