1. Как мога да намеря най-близкатa Europcar локация?
Кликнете на иконката "Намерете офис"
2. Мога ли да резервирам точно определен автомобил в дадена локация?
Наличността на автомобилите се отнася само за избраната локация. Всеки офис разполага със собствен автопарк, поради което наличността на групите и моделите може да варира между различните локации.
3. Мога ли да резервирам допълнителни екстри или оборудване?
Да, може да резервирате допълнително оборудване онлайн. Това може да включва допълнителен шофьор/такса млад шофьор, детски столчета, ски багажници и т.н. Тези екстри могат да бъдат заявени когато правите резервацията си онлайн като кликнете на "Добави екстри" на страницата "Избери своя автомобил".
4. Мога ли да избера модела на автомобила?
Автомобилите на Europcar могат да бъдат резервирани само според групата. Europcar гарантира само групата която е резервирана, но не и модела, освен ако не е резервиран специализиран автомобил. Не всички групи и модели могат да бъдат налични в избраната локация.
5. Мога ли да проверя цената без да правя резервация?
Да, може да натиснете бутона получи оферта за искания от вас период и да направите сравнение между различните групи без да правите резервация. За да изпратите или запазите оферта кликнете върху Условия на тарифата, за да може да видите по-подробна информация за автомобила и тарифата. Ако желаете да направите резервация с тези детайли просто натиснте бутона "Продължи".
6. Мога ли да заявя допълнителни застраховки и покрития?
Допълнителни застраховки и покрития могат да бъдат заявени в момента на наемане на някой от нашите служители.
7. Може ли отоворността ми да бъде намалена до 0?
Да, възможно е наемателят да намали своята отговорност до 0 след заплащане на допълнителни такси. Предлагат се суперзастраховки онлайн или просто попитайте нашите служители в момента на наемане на автомобила.
8. Какви документи трябва да представя когато наемам автомобила?
Шофьорска книжка, лична карта или паспорт и кредитна карта на името на водача.
9. Какво е ACRISS или Sipp код?
ACRISS кодът е кодът на групата на автомобилите.
10. Какво е включено в цената?
Вашият наем в Europcar включва всички задължителни такси.
11. Включена ли е застраховка в цената?
Гражданска отговорност и стандартни покрития са включени в цената без допълнитлно заплащане.
12. Мога ли да Редактирам/Анулирам резервацията си след като е вече потвърдена?
Да, Europcar ви дава възможност да редактирате или анулирате своята резервация онлайн след като е потвърдена до 2 часа преди часът на резервацията. Просто трябва да кликнете на "Вижте, редактирайте, анулирайте" в Concierge Services Section. Имайте в предвид, че може да редактирате или анулирате резервации, само които вие сте правили онлайн.
13. Извършвате ли доставки?
Да, правим доставки по ваше желание. За повече информация се свържете с нас.
14. Предлагате ли услугата вземане от адрес?
Да, може да вземем автомобила от посочен от вас адрес. За повече информация се свържете с нас.
15. Как Europcar защитава моите лични данни онлайн?
Резервационната онлайн услуга се намира на защитен сървър. Системата използва SSL (Secure Socket Layer) криптиране. SSL работи чрез криптиране на цялата комуникация между вашият компютър и нашият сървър, така че информацията не може да бъде прихваната.
16. Как да разбера, че резервацията ми е потвърдена?
В края на резервационния процес ще получите съобщение с потвърждението на резервацията и вашият резервационен номер. Също така ще получите и e-mail съобщение, съдържащо детайлите на вашата резервация.
17. Ще бъде ли взет депозит от кредитната ми карта когато наемам автомобила?
Ще бъде направена авторизация чрез вашата кредитна карта. Големината на авторизацията се определя въз основа на: очакваната стойност на наема, всички допълнителни такси, един резервоар гориво и т.н. Сумата няма да бъде изтеглена от кредитната ви карта. Тя се задържа по картата и се освобождава след като върнете автомобила.
18. Какво означава когато получа съобщението "Your session has timed out".
За ваша сигурност, ако останете неактивни за определно време на сайта ние прекъсваме връзката и изтриваме всички данни въведени до момента.
19. Трябва ли да проверя състоянието на автомобила преди да напусна офисът на Europcar?
Да, трябва да проверите дали състоянието на автомобила отоваря на това от документа който сте получили от служител на Europcar. Ако видим дефект не е описан, моля направете инспекция на автомобила заедно с някой от нашите служители и се убедете че имате всички дефекти налице.
20. Трябва ли да върна автомобила с пълен резервоар?
Когато наемате автомобила същият ви се предоставя с пълен резервоар гориво. Желателно е да върнете автомобила с пълен резервоар, за да избегнете допълнителни такси за гориво, които ще ви бъдат начислени.
21. Разрешено ли е друго лице да управлява автомобила?
Само лицата вписани в наемния договор са оторизирани да управляват автомобила. Може да добавите допълнителен шофьор когато правите вашата резервация онлайн или просто попитайте когато наемате превозното средство.
22. Какво ако автомобилът ще ми бъде нужен за по-дълъг период отколкото е резервиран? Мога ли да задържа автомобила?
Може да задържите автомобила само с разрешението на Europcar. Трябва да се свържете с най-близкия офис на Europcar и да уведомите персонала. Може да бъде направена допълнителна авторизация от кредитната ви карта.
23. Мога ли да върна автомобила в извън работно време?
В някои локации на Europcar е възможно да оставите автомобила в извън работно време. Моля попитайте нашите служители за повече информация. Трябва обаче да имате в предвид, че отговорността за наетия от вас автомобил остава ваша докато служител на Europcar не провери състоянието на автомобила.
24. Какво е Privilege Loyalty Program?
Privilege Loyalty Program на Europcar е безплатна програма предназначена да даде възможност на лоялните ни клиенти да трупат и получават награди когато наемат автомобили чрез Europcar.
25. Как мога да участвам в Privilege Loyalty Program?
Желаещите могат да се присъединят към програмата като попълнят съответния формуляр онлайн или на линка по-долу:
http://www.europcar.bg/cgi-bin/privilege.cgi?MID=2587&LANG=EN&METID=2588