РазширеноТърсене

Общи условия

 

Условия при онлайн резервации

Условията за онлайн резевации се прилагат считано от 1-ви Януари 2016.

Молим Ви внимателно да прочетете тези условия и да потвърдите, че сте се запознали и разбрали с тях като част от Общите условия за наем преди да потвърдим вашата резервация.

Следвайки указанията ще ви помогне да: (i)какво да очаквате от нас през процеса на резервация; (ii) получите съществена информация относно резервацията; (iii)разберете какво се изисква от вас за да завършите резервацията си успешно.

1. Онлайн процес на резервация

По-долу са основните стъпки при правенето на онлайн резервация:

(i) Първа стъпка: Избор на услуга
Въведете критериите за онлайн резервацията включително дати, локация и избор на клас автомобил.

(ii) Втора стъпка : Оферта на Europcar
Въз основа на зададените критерии, Europcar ще предложи няколко оферти, от които да изберете.

'Оферта' се дефинира като - услуга, която включва избраният автомобил за определения период с избрани допълнителни опции (ако има такива) и цена, която може да бъде или предварително платена или с плащане на място.

 You will then be asked to select the offer that best fits you. 

(iii) Трета стъпка : Приемане на офертата
След това ще може да добавите екстри или допълнителни покрития като кликните на желаните от вас.Цената на всеки от избраните елементи ще бъде дибавена към крайната цена на наема.

(iv) Четвърта стъпка : Потвърждение
След като завършите резервацията, ще трябва да кликнете на бутона “check out”, за да запзите избраната оферта.

(v) Пета стъпка : Уведомление от Europcar
След като попълните вашите данни, ще трябва да проверите информацията и да приемете резервацията. За тази цел ще трябва да се запознаете и с ОБщите условия за наемане и ако сте съгласни с тези условия, ще може да финализирате вашата резервация като кликнете на един от двата бутона "Плати сега" или "Плати на място".

(vi) Шеста стъпка: Уведомление от Europcar
Europcar ще изпрати потвърждение на резервацията заедно с резервационен номер. Потвърждението ще съдържа основните детайли за вашата резервация.

 2. Потвърждение на резервация по имейл от Europcar

В края на правене на резервацията, ще бъдете отведени до страницата "Потвъждение на резервацията"; номерът на резервацията ще е подчертан. Също така ще получите имейл с потвърждение на резервацията, в който можете да се запознате с всички детайли на резервацията и с Общите условия в държавата, където наемате. Препоръчваме да принтирате потвърждението на резервацията и да го запазите за личният си архив. 


 

3. Подробности за резервацията

Дата на резервацията:

Приемаме резервации за същия ден, като трябва да има 2 часа аванс преди часа на наемане.

Приемаме резервации, направени до 15 месеца предварително.

Минимален период на наемане:

Минималният период за наемане е един (1) ден (в някои станции може да има изключения за часови наеми). Един ден се интерпретира като период от 24 часа. Доставянето и прибирането на автомобилите също е включено в този 24-часов период. Наемите, които са по-кратки от 24 часа ще бъдат таксувани като 1 ден, с изключение на местата, където се допускат часови наеми. Определени ваучери и промоционални тарифи може да изискват минимален период на резервацията за участие. Моля, проверете Общите правила, описани във вашият ваучер. 

Максимален период на наемане:
Приемаме резервации за максимален период на наемане до дванадесет (12) месеца.

4. Тарифи

Вашата оферта за наем на автомобил от Europcar отчита всички задължителни такси, съпътстващи вашите критерии за резервация. Тази оферта обикновено включва следните елементи:

- Данък добавена стойност или друг вид местни данъци и такси;

- Такса за млад шофьор (ако се налага);

- Неограничен пробег или в случай, че не е включен точният брой включени километри и цената за допълнителен километър;

- Такса за премиум станция на наемане;

- Пътни такси;

- Застраховка "Гражданска отговорност".

- Покритие Щета ("CDW") и покритие Кражба ("THW"). Покритието при щета и при кражба в някои страни могат да бъдат обединени като Защита от загуби ("LDW"). Размерът на отговорността в случай на щети (наричана още ексес) е опомената в резервацията. В някои страни отговорността за автомобила може да се намали, при закупуване на допълнителна застраховка по време на наемане на автомобила.

Списък с тези такси можете да видите, като принтирате резервацията или в имейл потвърждението.

Допълнителните такси за вашият наем може да включват:

- Такса за допълнителен шофьор: Когато в договора трябва да се добавят един или повече шофьори, различни от основният, те се наричат допълнителен шофьор. Може да има допълнителна такса за всеки или всички допълнителни шофьори.

- Такса за Премиум локация, летище или гара: Това е допълнителна такса, която може да се дължи за определени локации.

- Допълнително оборудване: Моля, погледнете тема "Допълнително оборудване".

- Такса Извънработно време: Ако взимането или връщането на автомобила е извън обичайното работно време на локацията, в някои страни може да има такса за извънработно време. Моля, проверете по време на резервацията.

- Такса Пълен резервоар: В някои страни може да имате опцията да предплатите пълен резервоар.

- Такса при щета или кражба: Може да дължите такса в случай на щета или кражба, която е до размера на отговорността (в случай, че имате базови застраховки) или до размера на щетите.

 

5. Плащане / Методи на плащане / Общи правила за депозитите

А. Плащане

- "Резервирай и плати сега" - Онлайн резервиране: Предплащане (плащане по време на резервиране): Когато изберете тарифа с предплащане онлайн, ще бъде взето плащане за цялата сума на наема по време на правене на резервацията.

- "Резервирай и плати по-късно" - Плащане на място при наемане: Можете да платите наемът на място, по време на взимане на колата. Моля имайте предвид, че някои кредитни карти може да не се приемат в определени страни. Проверете правилата за кредитни карти на страната, където наемате автомобил от тук.

Б. Методи на плащане

Плащанията могат да бъдат направени по следните начини:

Кредитна карта: Кредитни карти, които обикновено се приемат от Europcar са "American Express", "Diners Club", "MasterCard" и "Visa".

Важно:

Моля, имайте предвид, че за плащане с кредитна карта са важни лимитите, разрешени от банката, издател на картата. Собственикът на кредитната карта (в случай на предплатена резервация) трябва да бъде наемател (да бъде вписан като основен шофьор в договорът за наем). Наемателят трябва да представи кредитна карта на негово име по време на наемане на автомобила.

   - Дебитни карти, които не са свързани с банков акаунт не се приемат по време на резервиране или наемане, с изключение на:

      - Маестро карти, издадени от банки във Великобритания и за клиенти, наемащи във Великобритания.

      - Виза Електрон карти, с които може да се правят онлайн плащания в някои страни (клиенти, които нямат друга кредитна карта в добавка към картата Виза Електрон, трябва да представят извлечение за достатъчна наличност по сметката си, за да се блокира депозит по време на наемане).

В брой/чек:

Плащания в брой или с чек се приемат само в следните случаи:

   - За вътрешни наеми;

   - За наем на автомобил от ниска категория (като малък или икономичен клас);

   - Плащанита в брой или с чек могат да бъдат обект на допълнителни правила и ограничения. За допълнителна информация, може да проверите Общите правила в държавата, от която наемате автомобила тук.


В. Депозит - Авторизация

По време на резервиране или наемане на автомобилът:

Докато правите своята резервация и по време на взимане на автомобила, ще бъдете информирани, че трябва да се блокира депозит на кредитната ви карта. Размерът на депозитът е упоменат по време на правене на резервацията, в имейлът с потвърждение на резервацията и в договорът за наемане, който ще получите по време на взимане на автомобила. Депозитът е под формата на авторизация, която се блокира на крадитната ви карта.

Депозитът позволява на Europcar да гарантира финалното плащане, като получи разрешение за авторизация преди началото на наема. Авторизацията потвърждава, че банковият ви акаунт е валиден и с достатъчни средства.

Важно: Размерът на депозитът може да бъде различен и зависи от политиката и Общите правила в страната, където наемате автомобил. За повече информация относно размерът на депозитът, моля натиснете тук.

Трябва да се отбележи, че депозитът покрива наемът на автомобила, както и всички допълнителни такси, които може да възникнат по време на наема. За допълнителна информация актуална за страната, от която наемате, моля натиснете тук.

Депозитът се задържа за целият период на наема, като ако наемът е по-дълъг от тридесет (30) дни, ще бъде блокиран нов депозит на края на всеки отчетен период.

По време на връщане на автомобилът:

Ако крайната сума за плащане е по-висока от размера на депозита, ще бъде блокирана нова сума, за да покрие задължението.

6. Квалификация по време на наемане: Документация и възрастови ограничения

За въпроси, свързани със шофьорски книжки или други изисквани документи, моля обърнете се към Общите правила на държавата, от която наемате автомобил, като натиснете тук.

7. Промени по резервацията: Правила за промяна/анулиране

Можете да видите, промените или откажете своята резервация онлайн, след като е потвърдена, стига това да е направено според сроковете, упоменати в Общите правила на страната, от която наемате. Просто трябва да кликнете върху връзката "Промени/Откажи" в Concierge Service или My Europcar Sections.

За да можете да промените, откажете или изтриете резервация винаги трябва да сте влезнали със същия Europcar профил, с който сте я направили. Не можете да променяте резервации, направени или модифицирани от Europcar Reservation Service Centre, туристическа агенция или различен профил. За подобен тип резервации трябва да се свържете със съответния кол център.

При предплатените резервации може да се начисли допълнителна такса при промяна. За повече информация вижте Общите правила за предплатени резервации, точка 5.

В случай на резервации с плащане на място (които не са предплатени), можете да отказвате или променяте резервации без допълнителна такса, стига да е поне 2 часа преди часът за наемане на автомобила. 

8. Политика за гарантиране на резервациите

Станцията на наемане на автомобила трябва да осигури заявената категория автомобил според изискванията на клиента и за определен "гарантиран" период от време.

Ако заявената категория не може да бъде осигурена за този "гарантиран" период, ще бъдат предложени други алтернативи на клиента, без допълнително заплащане от негова страна в рамките на час след неговото пристигане.

8.1 Резервации, направени без кредитна карта - Гаранция един час:

Ако по време на резервация не сте представили детайли за вашата кредитна, дебитна или чардж карта, Europcar има задължението да пази колата до един (1) час след часът на резервацията.

Europcar ще направи всичко възможно, за да осигури резервираният автомобил след този едночасов гаранционен срок и преди края на работното време на станцията на наемане, като след това резервацията се класифицира като "неявяване". Ако не е възможно да се осигури заявеният автомобил, може да Ви бъде предложен друг клас автомобил като алтернатива, но цената може да бъде различна.

8.2 Резервации, направени с детайли на кредитна карта - Гарантирано запазване на автомобилът

Ако по време на резервация сте посочили детайли за своята кредитна, дебитна или чардж карта, или сте влезнали със своя Europcar профил (ако в него имате записани картовите си детайли), Europcar се задължава да запази колата до края на работния ден на станцията или до 12 часа след часът на резервацията (за локации, които работят 24 часа). Ако не успеете да вземете автомобила в рамките на този гарантиран период, може да Ви бъде начислена такса "неявяване". (виж такса "неявяване" т.8.4)

8.3 Закъснение на полет/влак

За станциите, които са на летища или гари, резервацията е гарантирана до един (1) час след пристигане на полета/влака, ако номерът на полета/влака е записан по време на резервиране.

В случай на закъснение на полета/влака след гарантирания период, колата се пази до 1 час след реалното пристигане и на някои места до не повече от 2 часа след края на работното време на станцията. В такъв случай може да се начисли такса за извънработно време.

8.4 Такса "Неявяване", ако автомобилът не е взет

Ако не успеете да вземете автомобила в гарантирания срок, не сте отказали резервацията си 24 часа по-рано (за предплатени резервации) или 2 часа преди взимане (за резервации, които не са предплатени) (виж т.7), ще ви бъде начислена такса в размер на 50 Евро или еквивалента в локална валута (напр. USD 50, GBP 35 с изключение на Швейцария: CHF 250). Тази сума ще бъде таксувана от кредитната Ви карта в локална валута или във валутата на картата и според валутните курсове, валидни в момента на транзакцията.

8.5 Колата не може да бъде доставена

Ако резервираният клас автомобил не може да бъде доставен по време на гарантираният период на резервацията, Europcar ще ви предложи:

- По-висок клас автомобил без допълнителна такса.

- По-нисък клас автомобил (на съответната цена) и компенсация (напр. ваучер за ъпгрейд за следващ наем).

В случаите, когато не може да се приеме нито по-голяма, нито по-малка кола и не може да бъде осигурен автомобил от същата категория в рамките на един час, Europcar може да предложи следните алтернативи без допълнително заплащане:

- Да организира транспорт до най-близката локация на Europcar (на не повече от 50км);

- Да организира наем на автомобил от друга компания в близост до офисът на Europcar

В случаите, в които се налага глоба на станцията на наемане, тя трябва да бъде изпълнена според правилата на компанията. 

9. Форсмажорни обстоятелства

Нито една от страните не трябва да бъде отговорна, в случай на провал на резервацията в следствие на форсмажорни обстоятелства. За "Форсмажорни обстоятелства" се считат случаите, точно определени от местното законодателство, като всяко непредвидимо или непреодолимо обстоятелство, което пречи на една от страните да изпълни своите задължения.

В случай на:

- предплатена резервация; транзакцията ще бъде отказана и станцията по наемане ще върне предплатената сума. Наемната станция няма да има никакви допълнителни задължения по отношение на резервацията.

- гарантирана резервация; резервацията ще бъде приключена, няма да бъде начислена такса "неявяване" и наемната станция няма да има допълнителни задължения по отношение на резервацията.

10. Законодателни норми

Следните Общи правила са съставени според Френското законодателство и са достъпни на www.europcar.com който е локализиран на френска територия. Прилага се френското законодателство.

Ако сте резервирали автомобил в качеството си на юридическо лице, всякакви претенции, произтичащи от наемането на автомобил, следва да бъдат в юрисдикцията на Търговския съд на Версай (или в случай, че става въпрос за дъщерно дружество на Europcar или франчайз, случаят трябва да бъде отнесен до законодателните органи в конкретната страна.)

11. Политика за личните данни

Можете да се запознаете с политиката ни за защита на личните данни тук.

 

12. Допълнителна информация

При нужда от допълнителна информация или запитвания преди пристигането ви в мястото на наемане, моля обърнете се към резервационният център във вашата страна или резервационният център в страната на наемане, ако е в чужбина.

Можете да се свържете с нас, като натиснете тук.

13. Онлайн чекиране - Общи правила

Онлайн чекирането е нова, безплатна услуга на Europcar, която ще ускори процеса по наемане на автомобил в офисите ни.

Като активирате Онлайн чекиране, можете да:

- Дадете възможност на Europcar да подготви документите, нужни за наемане на автомобил, с нужната информация (като кредитна карта за депозит и лични данни да шофьора).

- Да се възползвате от по-бързо обслужване в наемната локация, благодарение на специализираното място за бързо обслужване на клиенти. Дори при липса на специализирано място за бързо обслужване в офисът на Europcar, клиентите които са се чекирали онлайн ще бъдат обслужвани с приоритет.

Вашата резервация ще отговаря на условията за онлайн регистрация ако:

- Сте избрали да платите онлайн.

- Резервацията е направена с вашия Europcar ID (ако вече имате регистрация или сте направили своята регистрация по време на резервацията).

- Наемате в една от следните страни: Франция, Германия, Италия, Испания, Португалия, Белгия, Великобритания, Австралия, Нова Зеландия и Швейцария.

- Наемате от локация, която участва в програмата за онлайн регистрация е една от тези страни (услугата ще ви бъде предлагана само за локациите, които участват в програмата).

- Не сте добавили допълнителни шофьори по време на резервиране (можете да добавите по време на наемане на автомобила на място в офисът на Europcar).

- Всички елементи от резервацията Ви са били потвърдени.

В наемната локация ще трябва само да представите кредитната си карта (която сте използвали по време на резервацията), шофьорската ви книжка и документ за самоличност. След това трябва само да се подпишете на договора за наем и сте готови за път!

14. Жители на САЩ и Канада

Тарифи, които не включват застраховка при кражба и застраховка при щети се предлагат изключително на жители на САЩ и Канада, заради различни застрахователни покрития на кредитните карти в тези страни.

 

 
Принтирай

За Резервации + 359 (0)700 18 688

За вашата резервация
Бизнес център
Europcar Mobility Group
Автомобили за продажба
Правна информация
Контакти

Същото смарт приложение. Повече мобилност.

Свалете Europcar мобилното приложение за iPhone, iPad и Android сега!

За нас Карта на сайта Локации Въпроси и отговори относно лизинг и коли под наем Пътна помощ Вашето мнение Политика за бисквитки Оперативни програми

© Europcar Bulgaria 2024